Styret presiserer at dette kun er en videreformidling av informasjon til beboerne.
Styret har ingen rolle i selve gjennomføringen og tar ikke ansvar for utførelse, kvalitet, priser eller avtaler som inngås mellom den enkelte beboer og leverandøren.
Ordningen er frivillig. Det foreligger ingen forpliktelse for borettslaget eller den enkelte beboer til å benytte firmaet.
Styret har ingen binding til leverandøren utover at det er et etablert firma som tidligere har bistått borettslaget med rådgivning, Service og vedlikehold for våre felles anlegg (Tidligere re varme teknikk).

